Tips och råd

Franklin Fastigheter ber att få hälsa dig välkommen som hyresgäst. Vi hoppas att Du skall trivas med oss. Vår målsättning är att , med personlig service , tillhandahålla centrala lägenheter till vettiga priser. För oss är Du som kund den viktigaste personen i företaget. Vi försöker i möjligaste mån uppfylla Dina önskemål och förväntningar. En öppen dialog och ett obyråkratiskt sätt har under åren visat sig vara ett vinnande koncept.

 

Som hyresgäst Har Du bl.a. rätt att:

  • Värmen fungerar och att det finns varmvatten i kranarna.
  • Du får reparerat när det finns rimliga skäl.
  • Brister och fel blir avhjälpta utan onödiga dröjsmål.
  • Värden svarar på Dina frågor och framställningar.

Du har skyldighet att:

  • Använda lägenheten som bostad.
  • Väl vårda och sköta om lägenheten.
  • Betala hyran i tid.
  • Inte uppträda så Du stör dina grannar.
  • Inte överlåta eller hyra ut lägenheten i andrahand utan värdens medgivande.

Vi försöker att vara obyråkratiska så långt det är praktiskt möjligt. Du som hyresgäst är den viktigaste personen i företaget och vi försöker att behandla Dig därefter.
Har Du några frågor eller funderingar så hoppas vi att Du hör av dig.

 

Varmt välkommen
Franklin Fastigheter AB

Postadress

Franklin Fastigheter AB
Skolgatan 10
921 31 Lycksele

Kontakt

Telefon: 0950-105 57
info@franklin.se
Katastrofnummer Västerbotten 0910-77 90 30
Katastrofnummer Stockholm 08-18 70 00
© 2019 Franklin Fastigheter
Information om cookies